Menu
  • Home
  • Usługi
  • Zespół
  • Blog
  • Kontakt

Blog

  • Home
  • Blog

Wyszukiwanie informacji

Czy wiesz jak rozwiązać problem?

Dzisiaj przyniesiemy wam nową perspektywę do pytania: jak rozwiązać problem? Jak rozwiązać MÓJ problem? Czy można postawić tak ogólnie pytanie i oczekiwać konstruktywnej odpowiedzi? Otóż tak. Posłużmy się kilkoma ważnymi cytatami: Nie jesteś sam na Ziemi. Twój problem już wcześniej ktoś rozwiązał i o tym napisał. Proste, prawda? To dobra…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Jak analiza rynku wspiera przedsiębiorstwa

Analiza rynku jest jedną z tych rzeczy, o których właściciele małych przedsiębiorstw wiedzą, że jest potrzebna, ale jej nie wykonują. W zamian spychają ją na dalszy plan tak długo, aż o niej zapominają. To oczywiście niekoniecznie jest dobrym podejściem, ponieważ nawet z niewielkim rozpoznaniem rynku, na którym przedsiębiorcy chcą działać,…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Jak zrobić research rynku – szybko rozpoznaj rynki zagraniczne

Czy możliwy jest szybki research rynku na rynki zagraniczne w dobie Google, w czasach gdy wyszukiwanie informacji jest (wydawałoby się) tak proste ? Czy łatwym jest dla was wyszukiwanie w Google kiedy trzeba wykonać analizy rynków poza granicami kraju? Obawiam się, że żyjemy w świecie notorycznych, fałszywych przekonań i wzorców…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Marketing sklepu internetowego skupionego z rynku

Na pytanie czy marketing sklepu internetowego kupionego na rynku wtórnym różni się jakoś od marketingu startującego sklepu online – odpowiadamy: różnice dotyczą obszaru adaptacji kupionego sklepu. Przedsiębiorca dając ogłoszenie: kupię sklep internetowy – musi zakładać, że kupując go otrzyma jakiś marketingowy potencjał, który trzeba najpierw zidentyfikować i oszacować ( wszystko…

Zobacz więcej
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • →

Kategorie

  • Analiza rynku i konkurencji
  • Analiza trendów
  • Bez kategorii
  • Infobrokering
  • Market intelligence
  • Marketingowy odcisk palca
  • Monitorowanie konkurencji
  • Odkrywanie białych plam
  • Sklepy online
  • Struktura rynku
  • Wymiaryzacja rynku
  • Wyszukiwanie informacji

© 2016 LandscapeLab.pl - Na bazie danych cyfrowych tworzymy mapy rynków, All Rights Reserved.