Menu
  • Home
  • Usługi
  • Zespół
  • Blog
  • Kontakt

Blog

  • Home
  • Blog

Wymiaryzacja rynku

Jak zbadać potencjał rynku i wielkość rynku

Pytania o potencjał i wielkość rynku to często pojawiające się frazy w wyszukiwarkach. Problem jest dotkliwy bo i stawka jest wielka. Błędna ocena wielkości rynku, na który chcemy wejść a z drugiej strony błędna analiza poziomu konkurencyjności w naszej niszy może skutkować dużymi problemami. We wcześniejszym artykule research rynku opisywaliśmy ścieżkę…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Wprowadzenie nowego produktu na rynek przykład własny. Czyli czego duże firmy mogą nauczyć się od małych

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, zwłaszcza zagraniczny jest dziedziną doprawdy słabo rozpoznaną. Przekonałem się o tym na własnej skórze w przeszłości, gdy wyprodukowałem minimalnym nakładem nowy produkt i podjąłem próbę jego sprzedaży poza naszym krajem. Produkt był niewielkim urządzeniem elektronicznym i stanowił ofertę dla wąskiej grupy odbiorców szukającej ochrony swoich…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Jak swoje produkty można reklamować na wybranym rynku? Mapa blogów i serwisów branżowych

Producenci lub dystrybutorzy produktów, wprowadzając je na nowy dla siebie rynek zawsze mają dylemat: czy swoje produkty można reklamować za pośrednictwem łatwo dostępnych potencjałów oraz jak trafić do świadomości klientów? Rzecz jasna powstaje pytanie jak zrobić to najtaniej i najszybciej? Wiadomo, że nie każdy ma budżet na reklamy telewizyjne. Z drugiej…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Research rynku dla producentów i eksporterów

Research rynku to zawsze pierwszy krok na drodze wprowadzenia produktu lub marki na wybrany rynek. Zakładamy, że wybrałeś już kraj, do którego chcesz eksportować swoje produkty. Jak wykonać analizę konkurencji? Jak zbadać rynek? Jaka powinna być strategia wejścia na rynek zagraniczny? Kupować płatne badania rynku? Jeśli środki mamy ograniczone to…

Zobacz więcej
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • →

Kategorie

  • Analiza rynku i konkurencji
  • Analiza trendów
  • Bez kategorii
  • Infobrokering
  • Market intelligence
  • Marketingowy odcisk palca
  • Monitorowanie konkurencji
  • Odkrywanie białych plam
  • Sklepy online
  • Struktura rynku
  • Wymiaryzacja rynku
  • Wyszukiwanie informacji

© 2016 LandscapeLab.pl - Na bazie danych cyfrowych tworzymy mapy rynków, All Rights Reserved.