Menu
  • Home
  • Usługi
  • Zespół
  • Blog
  • Kontakt

Blog

  • Home
  • Blog

Analiza rynku i konkurencji

Trzymaj rękę na pulsie…research konkurencji !

Rozpoznanie twojego rynku, research konkurencji i analiza branży oraz niszy – brzmi drętwo ale jest nowym trendem biznesowym w świecie małych i średnich firm. Piszemy „nowym” ale to nie jest precyzyjne określenie. Świat mocno już zna te pojęcia i stosuje ale najczęściej w obrębie dużych firm i przedsiębiorstw. Mały biznes…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Infobroker – świetny pomysł na własny biznes

Trafić na dobry pomysł na własny biznes nie jest łatwo. Czasami nawet trafiamy na ludzi wykonujących zawody takie jak infobroker ale nie mając odpowiedniej perspektywy nie dostrzegamy potencjału, który kryje się za pracą infobrokerów. Generalnie mówi się, że infobrokerzy wykonują prace z zakresu: „wyszukiwanie informacji na zlecenie”. Brzmi to trochę…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Business intelligence a wprowadzenie produktu na rynek

Jak powinno wyglądać wprowadzenie produktu na rynek i jak do tego celu wykorzystać osiągnięcia z zakresu business intelligence ? Pracując z klientami w naszym kraju widzimy dużą potrzebę opisywania możliwości, które tkwią w tym zakresie. Co ciekawe cały obszar business intelligence dynamicznie się rozwija (choć to jest jednak wciąż młoda…

Zobacz więcej

Bez kategorii

Deep web digging dla broker informacji

W poprzednim artykule świat przyszłości opisaliśmy nowe pojęcie, które broker informacji, reasercher, doradca biznesowy, powinni zacząć włączać do swojego arsenału. A już z pewnością powinni je rozumieć. We wspomnianym artykule wspomnieliśmy o pojęciu: deep web digging czyli głębokie kopanie w sieci. Głębokie kopanie w sieci jest pojęciem, za którym kryje…

Zobacz więcej
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 10
  • 11
  • 12
  • →

Kategorie

  • Analiza rynku i konkurencji
  • Analiza trendów
  • Bez kategorii
  • Infobrokering
  • Market intelligence
  • Marketingowy odcisk palca
  • Monitorowanie konkurencji
  • Odkrywanie białych plam
  • Sklepy online
  • Struktura rynku
  • Wymiaryzacja rynku
  • Wyszukiwanie informacji

© 2016 LandscapeLab.pl - Na bazie danych cyfrowych tworzymy mapy rynków, All Rights Reserved.