Menu
  • Home
  • Usługi
  • Zespół
  • Blog
  • Kontakt

Blog

  • Home
  • Blog

Analiza rynku i konkurencji

Zaplanuj swój budżet na badania rynku

Budżet na badania rynku i analizę rynku,  zazwyczaj zajmuje niewielką część całości, a to wynika z ogólnego przypisania researchowi niskiego priorytetu. Jest to wręcz pierwsza rzecz, która zostaje pominięta jeśli istnieją ograniczenia czasowe albo finansowe (albo jedne i drugie). Ostatecznie nie jest to zagadnienie tak istotne jak utrzymywanie serwera czy…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Badania marketingowe – kluczowe składniki

Badania marketingowe polegają na analizowaniu dynamiki rynku. Przede wszystkim jest to swego rodzaju biznes-plan, który prezentuje informacje o rynku, na którym się działasz. Ogólniej jednak można powiedzieć, że badania marketingowe to usystematyzowany proces zbierania obiektywnych informacji i ich przetwarzania, podejmowany celem zmniejszenia ryzyka podejmowanych decyzji marketingowych. Po co stosuje się…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Raport B2B analiza rynku artykułów sportowych

Właśnie ukończyliśmy na zlecenie dużego klienta raport analiza rynku artykułów sportowych dla segmentu B2B w Polsce (zobacz też artykuł o: raport branży zdrowa żywność). Jesteśmy pod wrażeniem detali, które udało nam się wykryć podczas jego tworzenia. Jak się zapewne spodziewacie rynek B2B jest bardzo trudny do rozpoznania. Zdobycie informacji o…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Badanie konkurencji, dlaczego przegrywasz na rynku

Badanie konkurencji jest podstawą, jeśli chodzi o walkę o rynek. Na większości rynków znajduje się konkurencja. Konkurent może przyjąć dwie postaci – może to być widoczna organizacja, która próbuje przyciągać takich samych klientów jak Ty, z praktycznie takimi samymi produktami lub usługami. Ewentualnie twoim konkurentem może być z pozoru nieszkodliwa,…

Zobacz więcej
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • →

Kategorie

  • Analiza rynku i konkurencji
  • Analiza trendów
  • Bez kategorii
  • Infobrokering
  • Market intelligence
  • Marketingowy odcisk palca
  • Monitorowanie konkurencji
  • Odkrywanie białych plam
  • Sklepy online
  • Struktura rynku
  • Wymiaryzacja rynku
  • Wyszukiwanie informacji

© 2016 LandscapeLab.pl - Na bazie danych cyfrowych tworzymy mapy rynków, All Rights Reserved.