Menu
  • Home
  • Usługi
  • Zespół
  • Blog
  • Kontakt

Blog

  • Home
  • Blog

Analiza rynku i konkurencji

Mój sklep nie sprzedaje – sklep internetowy porady

Zrobiłeś wszystko co mogłeś, aby rozkręcić dobrze prosperujący sklep internetowy porady na początku wydawały się być niepotrzebne. Pracowałeś ciężko, upewniłeś się, że Twoje produkty wyróżniają się na tle konkurencji. Jednak nie ważne jak bardzo próbowałeś, zyski ze sklepu online są ciągle zbyt małe. Często grubo odbiegają od twoich oczekiwań. Szukasz…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Jak reklamować sklep internetowy – metody konwencjonalne

Pytanie: jak reklamować sklep internetowy jest często niemym wołaniem o pomoc. Nowi przedsiębiorcy po postawieniu sklepu online myślą, że najcięższa praca jest już za nimi a tu okazuje się, że nic bardziej mylnego. Teraz dopiero zaczyna się problem pozyskania klientów. Podobnie sklepy, które funkcjonują już na rynku od dłuższego czasu…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Analiza konkurencji na bazie mapy konkurencji

Analiza konkurencji wykonywana na bazie map konkurencji jest naszym wynalazkiem! Oczywiście sama idea jest znana od wieków. Mam tu na myśli tworzenie map dla nieznanych terytoriów. Już w starożytności ludzie odkrywali tą prostą prawdę, że każdy opisany i narysowany teren, obszar, przestaje być tajemniczy i niebezpieczny. Wręcz przeciwnie: jego rozrysowanie…

Zobacz więcej

Bez kategorii

5 najważniejszych: narzędzia e commerce dla sklepów online

Marketing internetowy związany z obsługą zwłaszcza sklepów internetowych wymusza w dzisiejszych czasach zakup jakiegoś narzędzia e commerce. I to niejednego. Oczywiście pasywni przedsiębiorcy raczej tego nie robią ale świat idzie szybko na przód. Narzędzia e commerce mają gigantyczny potencjał. Właściwie użyte niosą prawdziwą przewagę konkurencyjną (a o to przecież chodzi…

Zobacz więcej
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • →

Kategorie

  • Analiza rynku i konkurencji
  • Analiza trendów
  • Bez kategorii
  • Infobrokering
  • Market intelligence
  • Marketingowy odcisk palca
  • Monitorowanie konkurencji
  • Odkrywanie białych plam
  • Sklepy online
  • Struktura rynku
  • Wymiaryzacja rynku
  • Wyszukiwanie informacji

© 2016 LandscapeLab.pl - Na bazie danych cyfrowych tworzymy mapy rynków, All Rights Reserved.