Menu
  • Home
  • Usługi
  • Zespół
  • Blog
  • Kontakt

Blog

  • Home
  • Blog

Analiza rynku i konkurencji

Raport: rynek kart podarunkowych w Polsce 2017

Właśnie ukończyliśmy raport rynek kart podarunkowych w Polsce na rok 2017. Robiliśmy go równolegle z innym badaniem rynku kart podarunkowych na świecie. Ciekawe, że niezależnie od liczb, które w sposób wydawałoby się obiektywny opisują rynek krajowy – to właśnie dodanie KONTEKSTU (w tym wypadku innych krajów) daje zaskakujące obserwacje i…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Jak analizy rynkowe mogły uratować wielkie firmy

Oto prawda nowych czasów: analizy rynkowe oraz analiza produktu są kluczowymi elementami dla biznesu chcącego rozpoznać swoje grupy docelowe w celu zwiększenia swoich przychodów. Poszczególne rodzaje analizy rynku pozwalają także zrozumieć podstawowe elementy marketingu, zalecane ceny dla produktów, promocje, wymiary i inne. Prawdziwą przewagę konkurencyjną daje mapowanie Postępy w nauce…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Jak poprawić pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie sklepu internetowego wciąż jest najważniejszym sposobem na stabilne pozyskiwanie użytkowników. W dzisiejszych czasach większość osób korzysta z jednej z dwóch wyszukiwarek – Google lub Bing (mówimy tu o Polsce), przy czym zdecydowaną większość traffiku z tych dwóch uzyskuje się z Google. Co prawda w innych krajach ta sytuacja kształtuje…

Zobacz więcej

Analiza trendów

Swoje produkty można reklamować za pośrednictwem tych kanałów

Czy swoje produkty można reklamować za pośrednictwem internetu i jakimi kanałami powinno się to robić ? – oto jest pytanie, na które każdy producent lub handlujący musi znaleźć. Minęły już czasy, gdy internet był postrzegany jako tymczasowe szaleństwo. Dzisiaj biznes oparty wyłącznie na internecie jako kanale sprzedaży jest pełnoprawnym uczestnikiem…

Zobacz więcej
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • …
  • 10
  • 11
  • 12
  • →

Kategorie

  • Analiza rynku i konkurencji
  • Analiza trendów
  • Bez kategorii
  • Infobrokering
  • Market intelligence
  • Marketingowy odcisk palca
  • Monitorowanie konkurencji
  • Odkrywanie białych plam
  • Sklepy online
  • Struktura rynku
  • Wymiaryzacja rynku
  • Wyszukiwanie informacji

© 2016 LandscapeLab.pl - Na bazie danych cyfrowych tworzymy mapy rynków, All Rights Reserved.