Menu
  • Home
  • Usługi
  • Zespół
  • Blog
  • Kontakt

Blog

  • Home
  • Blog

Analiza rynku i konkurencji

Monitoring konkurencji na rynku finansowym

Monitoring konkurencji na rynku finansowym czy bankowym może przyjąć różne formy ale jedno jest pewne: ten kto to robi od razu zdobywa przewagę. Jak w każdej branży to wyobraźnia jest główną barierą w konstruowaniu takich wehikułów monitoringowych. Piszę „wehikułów” bo tak można postrzegać oprogramowanie zbierające i agregujące odpowiednie (wcześniej wytypowane)…

Zobacz więcej

Market intelligence

Monitorowanie konkurencji – as z rękawa

Czy monitorowanie konkurencji może istotnie wpłynąć na wyniki mojej firmy? Spójrzmy na to pytanie pod kątem efektywności i konkretnych elementów, które można wychwycić i wyciągnąć z nich korzyści. W krajach takich jak Polska większość firm kładzie nacisk na produkcję i sprzedaż. Stosunkowo niewiele firm decyduje się na gromadzenie danych i…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Pomysł na biznes. Jak znaleźć pomysł na sklep internetowy

Czy aby trafić na genialny pomysł na sklep internetowy potrzebny jest przypadek? Z pewnością bywa pomocny. Jednak badania pokazują, że takim przypadkom trzeba pomóc. Nie przychodzą do osób nie przygotowanych na ich przyjęcie. Dodatkowo jeśli traktuje się ten temat: „jak przyjdzie to będzie” to można się nigdy nie doczekać. Podjęcie…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Jak wybrać strategię dla sklepu internetowego ?

Brzmi drętwo ale jest kluczowa dla osiągniecia sukcesu: strategia sklepu internetowego. Sama nazwa tego pojęcia odstrasza. Pokażemy dzisiaj kilka elementów opisujacych strategię, wyjaśniając jaki ma wpływ na skuteczność działania biznesu. Na końcu pokażemy wam nowe pojęcie, które „odkryliśmy” na własne potrzeby czyli: formuły sklepów internetowych. Pokażemy jak użyć wspomnianych formuł…

Zobacz więcej
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • …
  • 10
  • 11
  • 12
  • →

Kategorie

  • Analiza rynku i konkurencji
  • Analiza trendów
  • Bez kategorii
  • Infobrokering
  • Market intelligence
  • Marketingowy odcisk palca
  • Monitorowanie konkurencji
  • Odkrywanie białych plam
  • Sklepy online
  • Struktura rynku
  • Wymiaryzacja rynku
  • Wyszukiwanie informacji

© 2016 LandscapeLab.pl - Na bazie danych cyfrowych tworzymy mapy rynków, All Rights Reserved.