Menu
  • Home
  • Usługi
  • Zespół
  • Blog
  • Kontakt

Blog

  • Home
  • Blog

Analiza rynku i konkurencji

Business intelligence a wprowadzenie produktu na rynek

Jak powinno wyglądać wprowadzenie produktu na rynek i jak do tego celu wykorzystać osiągnięcia z zakresu business intelligence ? Pracując z klientami w naszym kraju widzimy dużą potrzebę opisywania możliwości, które tkwią w tym zakresie. Co ciekawe cały obszar business intelligence dynamicznie się rozwija (choć to jest jednak wciąż młoda…

Zobacz więcej

Bez kategorii

Deep web digging dla broker informacji

W poprzednim artykule świat przyszłości opisaliśmy nowe pojęcie, które broker informacji, reasercher, doradca biznesowy, powinni zacząć włączać do swojego arsenału. A już z pewnością powinni je rozumieć. We wspomnianym artykule wspomnieliśmy o pojęciu: deep web digging czyli głębokie kopanie w sieci. Głębokie kopanie w sieci jest pojęciem, za którym kryje…

Zobacz więcej

Bez kategorii

Infobrokering – u progu rewolucji

Totalnie niedoceniany infobrokering – to niestety znak naszych czasów. Gigantyczny potencjał ukryty w zaawansowanym wyszukiwaniu informacji oraz w ich organizowaniu i wizualizacji jest zupełnie niewidoczny dla świata biznesu! Nasze prace badawcze nad tą sferą jak również opracowania na całym świecie pokazują nowy obraz tego obszaru. Dzisiejszy infobrokering to wierzchołek góry…

Zobacz więcej

Analiza rynku i konkurencji

Świat przyszłości – nowe trendy i wzorce ukryte w danych cz. 2

Zbliżający się „świat przyszłości” przynosi nowe trendy, nowe okazje i nowe kierunki biznesowe. W poprzednim artykule świat przyszłości kluczowa informacja ukryta w danych opisaliśmy jak nowe metodologie i narzędzia poszerzające możliwości wyszukiwawcze już pozwalają na pozyskanie kluczowej informacji dla biznesu. Teraz pokażemy drugą stronę medalu czyli potencjał, który tkwi we…

Zobacz więcej
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 9
  • 10
  • 11
  • →

Kategorie

  • Analiza rynku i konkurencji
  • Analiza trendów
  • Bez kategorii
  • Infobrokering
  • Market intelligence
  • Marketingowy odcisk palca
  • Odkrywanie białych plam
  • Sklepy online
  • Struktura rynku
  • Wymiaryzacja rynku
  • Wyszukiwanie informacji

© 2016 LandscapeLab.pl - Na bazie danych cyfrowych tworzymy mapy rynków, All Rights Reserved.